Bättre karma

Igår gjorde jag en bra gärning. En sådan gärning som kommer få mitt karma att bli bra. Jag skjutsade några från mitt jobb, till en jobbarkompis som hade sin 50-årsfest. Vi visste att det inte skulle komma så många att det hade varit hjärtskärande om vi inte heller hade dykt upp. Hon vart väldigt glad och fick visa upp sin familj och släkt. Hyfsad mat, en del alkohol som jag då inte kunde dricka eftersom jag körde. bara för det var jag så sugen på rödvin att jag nästan dregglade... Efter att ha skjutsat hem alla igen var jag äntligen hemma igen och snart var det dags att åka till jobbet..

Nervös inför bedömningen i morgon. Längtar efter sovmorgon. Längtar tills jag är klar, längtar efter att resa, längtar efter så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback