Fantasier..

Jag kan inte sluta fantisera. Fantiserar om stor, fin lägenhet. Kikar på lägenhetsanonser, kan inte låta bli att gå in i fina möbelaffärer. Drömmer om stora härliga, djupa soffor, stora matsalsbord. Högt i tak, stora fönster, stilren inredning, färger, djup och känsla.
För att stilla en gnutta av mitt begär så ska jag vara med och pimpa Annas nya lilla lya i månadsskiftet när hon ska flytta.

Ikväll har jag varit hemma hos denne snutta och blivit bjuden på soppmiddag. Väldigt smarrigt och MÄTTANDE.
Massa kärlek och mys och båda två kände oss nog lite mindre ensamma efteråt. Nyss hemkommen efter att ha hojat hem på cykelns motsvarighet till en volvo 240.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hjärtat dig! Känner mig alltid ett snäpp lugnare när du varit här. Inga kan ha så mysigt som vi har det! <3

2008-09-04 @ 20:50:22
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback