Försummad blogg

Bloggen är försummad i brist på tid och inspiration. Är helt slut, har börjat kl 7 och jobbar i mer än 2 veckor i sträck, så fler dagar kommer... Igår slocknade jag innan klockan 21 och är idag iaf lite piggare. Har suttit och pluggat ikväll till seminariumet i morgon, känns bra. Nu är det bara den 11 sidor långa praktikuppgiften kvar, som jag inte ens börjat med. Suck. Vill mest göra mysiga höstsaker, som bio, mysiga fikor, laga mat med starka kryddor, shoppa varma snygga kläder, krypa upp i soffan med tända ljus. Det kommer, kanske till jul.. ;)

Kommentarer
Postat av: Any

JAG kommer och myser in hösten med dig. Var inte orolig. Middag nästa vecka och lite vin. Det kan aldrig slå fel. Jag älskar dig så otroligt systra mi. Saknar sommaren -06 när vi solade hela dagarna, hade kul på kvällarna och bodde nästan hos varandra. ÄLSKAR DIG TILL TUSEN. Vet du förresten att jag ska tatuera in "Jag hjärtar Dig" i nacken? Och du vet vad det betyder. Vänner för alltid! Systrar för alltid. Puss /DIN ANY

2008-09-10 @ 21:21:31
URL: http://annieboner.blogg.se/
Postat av: Any

Tar du inte med mitt kärleksfulla inlägg i nästa blogg-inlägg så är jag en cranky sis att möta imorrn ;) PUSS!

2008-09-10 @ 21:23:06
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback