Ny människa!

Äntligen har jag sovit ut. Bestämde igår med min handledare att jag inte behövde komma på praktiken idag, vilket jag firade med att lyckas sova. 11 timmar! Känner mig som en ny människa, pånyttfödd. 2 muggar kaffe med Nisse och nu kanske det borde vara dags för lunch/frukost/dagens första intag. Jag borde göra ngt som vanligt, men idag kanske jag ska lägga alla borden och måsten åt sidan och bara njuta av att vara ledig. I morgon ska jag mysa med min vackra Fanny. Middag på något mysigt ställe, beställa in vin och umgås själva. Det var för länge sen...

Kommentarer
Postat av: fanny

det har du så rätt i min sessa! =) har några förslag, ringer sen! =)



PUSS

2008-09-23 @ 13:17:12
URL: http://mammafanny.blogg.se/
Postat av: Anna

Du får ta det lugnt ibland. Känna till dina behov. Typ, meditera är en bra idé. I alla fall lägga handen på magen och andas djupt... Det kan hjälpa. Pussar

2008-09-23 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback