Rak som en telefonstolpe igen

Har dragit upp huvudet ur sanden och varit rak tillslut. Så lätt det var, och jag är nu igen den raka person jag trodde jag var. Lovely. Glad är jag också, babe ringde nyss. Okej är det att jobba i morgon, och att vara hemma en fredag. Kass film på tv, nyduschad och det är tyst och mörkt hemma. Mysigt helt enkelt. Garvat bort en timme med Sandra i tele, som bara vi kan. Läst så mycket bloggar att ögonen blivit fyrkantiga. Det finns så mkt härliga människor med ett så begåvat språk därute som förgyller min tillvaro. Plastiga modebloggar, fjortisar som bara skriver om sina skoldagar står jag över.
Nu blir det avrundning framför filmen i sängen i stället. Godnatt, i morgon bestiger jag åter kronan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback