Grattis, jag firar med tystnad.

Idag fyller fina mamma år och det har förståss firats. Nu sitter jag här hemma och njuter av tystnaden. Det är lite mer ovanligt, för även om jag numer är beroende av ensamtid så gillar jag inte när det är tyst hemma utan jag har alltid antingen tv'n eller musik på i bakgrunden. Nu är till och med fåglarna tysta, det kanske betyder något.

Helgen spenderades med sol. Sol och alkohol. Trevlig kombination det där. Årets första picnic avverkades också med underbar utsikt och underbara människor.


Utsikt


Mera utsikt


Lyckades även slå i huvudet så jävligt i bussen att huden i skalpen sprack. Skickligt.

Kommentarer
Postat av: fanny

de två första bilderna var jättefina ;) Puss!!

2009-04-28 @ 23:30:14
URL: http://bridgetjonesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback