Promenadens tecken

Dagen har bestått av mycket promenerande i brist på busskort. Det ville tydligen inte hem från landstället med mig.
Med huvudet fullt av skadeståndslagen så mötte jag Fanny för kaffe på Medis innan vi skulle på respektive träningspass.
Hemma vid 20 och ensamtid som jag så väl behöver. Märkligt att jag gått ifrån att inte kunna vara ensam till att kvävas utan ensamtid. Att få komma hem efter att umgåtts med de underbara och mötas av mörk och tyst lägenhet ger mig den ro jag behöver. Den tid för mig själv där jag bara är jag. Så nu ska jag ta och förflytta min ensamtid till sängen, för i morgon blir det heldag med Anna som våldgästar Stockholm och mig :D

Kommentarer
Postat av: Anna

En haltande Anna med murra-problem ;) Ha ha...

Puss!

2009-04-17 @ 01:13:18
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback