Dr quinn med blodpudding

Eftersom jag idag tycker en aningens synd om mig själv slår jag mig ner nu i soffan med en tallrik blodpudding och Dr Quinn i DVD'n som jag lyckades kalla in på min 25 årsdag. Inte dåligt det va? Det borde plåstra om alla sår i världen. För kan Sullys bringa göra annat? Jösses, glider nästan av stolen med blodpuddingen nu av bara tanken. Fan. Hoppas den är lika snygg idag som för 12 år sen... Måtte det vara så. Annars blir min våta dröm torr, och vad fan har jag då kvar?

Kommentarer
Postat av: Loppa

Hej vännen!



Hur gick det med Dr. Quinn? Fortfarnande lika snygg? Vågar jag mig på att se om serien eller förstör jag min dröm då?



Kram

2009-08-04 @ 10:09:17
Postat av: Viktoria

Hallå där Loppa!

Såg de första avsnitten igår och det var helt klart värt att se om. Jösses. Magen knöt sig rejält när han i de första avsnitten trånar efter henne :) Fan fan fan va snygg han är!

Kram

2009-08-04 @ 11:00:03
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback