Helgresumé

Måndag igen vilket betyder vardag. Att det dessutom är måndag efter den bästa helgen på riktigt länge gör inte saken sämre. Måste nog ta det hela från början :)
Fredag: Unnat mig ledig från skola/jobb och lunchade med GurraG som det var jösses så länge sen man fick se. Efter att han skjutsat in mig till city mötte jag Anna, mitt hjärta, som kom med tåget för att hälsa på. Obligatorisk latte på stan och en minishopping till fröken innan vi for hem till mig för middag, drinkar, musikutbyte, hårfärgsskifte och tjatter. Mötte upp grabbarna grus i sumpan för öl och senare vidare till Medusa. Medusa var väl kanske något roligare när man var 18 med vad gör det om sällskapet är det bästa? Stupade ner i min säng som slagna hjältar strax innan 4.

Lördag: Frukost i soffan med finaste tös. Sällskapade samma tös till bussen med ett urval av min skogarderob som nu andas en aningens lättare :) Hem igen för att starta om inför sommarfest på stora essingen hos finaste KH och hans pojkvän. Fanny följde troget med och vi hade hur jäkla trevligt som helst. Älskade KH, han ger mig energi för veckor framåt. Att han dessutom är den snyggaste (efter Joe lando såklart) på denna planet gör inte saken sämre ;)

Söndag: Firade bästa lillebrors 16-årsdag!


Fredag: Älsklingen fortfarande blond.

Fredag: Nya hårfärgen i och nya ansikten på. Redo för utgång.


Lördag: Fanny och hennes bordsgranne Björn.

Lördag: Jag och snyggingen (även värd för festen och en av de få som är värda att nämnas från högstadiet)

Lördag: Sjukt suddig eftersom någon envisades med att fota uppochner men var tvungen att lägga upp den. Det är bara precis så det är.


Lördag: Värdparet, KH och hans Andreas. Inte fullt så rödögda i verkligheten.


Med Erik Hassle i öronen ska resten av veckan flyta förbi den med. Bara sådär.


Kommentarer
Postat av: fanny

vilka fina bilder gumman. tack för att du drog med mig i helgen! :D puss

2009-09-01 @ 10:48:58
URL: http://mammafanny.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, han är verkligen den enda som som är värd att nämnas. Och du såklart. Och jag. Men det är ju självklart ;)

2009-09-01 @ 21:18:40
URL: http://annieboner.blogg.se/
Postat av: Annie

Ärligt sagt, så ja den enda som är värd att nämnas från högstadietiden. Och du och jag då. Självklart ;)

2009-09-01 @ 21:20:54
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback