Ledig dag idag..

Idag är det första dagen på mycket länge då jag är ledig. Eller, ledig och ledig, tagit mig ledig och inga tider att passa.
Skummar igenom bloggar jag inte hunnit, kör ner mig lite mer i spelberoendet, hinkar en hel massa kaffe.

Känns höst i luften trots fint väder men jag välkomnar den faktiskt. Många vänner som man sprungit om över sommaren som man hinner träffa en hel massa nu. Det blir mer legitimt att ligga inne och läsa, se på film eller jaaa... spela.. Äta bättre, dricka mindre. Sommaralkolismen sätter fasen sina spår, haha.
Den värsta skolångesten har lagt sig igen och det kommer att gå att ta mig igenom de 2 resterande åren. Faktiskt.

Har varit så fruktansvärt dålig både på att ta kort och att publicera dom, men här kommer några iaf :)

Brorsan och hans sötnöt Malin som var med i Dalarna och firade min födelsedag.


Fina mamma och poserbrorsan


Abbe och Eva kom förbi för att grilla


SötTessan och hennes lillskrutta Freja som kom och firade min födelsedag


Tomas gömmer sitt allra heligaste..

Kommentarer
Postat av: anna

Perfekt. Han har en smygöl den där Thomas :) Hade önskat att jag var med på födelsedagen. jag menar, jag är ju lite som en av din familj ;) Samma gäller ju dig, med min. Får fira den nu när jag kommer till dig! <3 kommer bli sååå bra hjärtat. puss

2009-08-25 @ 15:33:57
URL: http://annieboner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe fiiina bilder sötnos! Saknar dig så! Önskar vi kunde ses mer, eller oftare i alla fall.

2009-08-27 @ 16:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback