KONSTIG dag. Hua.

Idag har varit den konstigaste dagen på länge. Och allt har med män att göra. Många och konstiga män i mitt liv. Tur att Anna, hjärtat, kunde rensa upp i skallen över en kaffe och en pizza. Några julklappsinköp blev det ju såklart inte trots att det var huvudsyftet... Och mormor, älskade mormor, som får så hårda besked dagarna innan julafton. PER BREV dessutom. Vad har hänt med den svenska ödmjukheten och medmänskligheten?


Anna, hjärtat, tack för att du finns med alla dina kloka råd!


Och inte går det att vara ledsen många sekunder i ditt sällskap heller <3

Kommentarer
Postat av: Any

Jag säger bara: Svensk sjukvård. Och sen skakar jag på huvudet. Sen lägger jag till en självklar sak, som du redan vet: att det bara är att ringa om det är nånting du behöver hjälp med eller prata <3



Älskar dig min fina, fina princess.



Ps. Undrar varför jag alltid är osminkad och ser så sliten ut varenda gång vi ses och tar kort? ;) Du är ju så fin!

2009-12-22 @ 13:40:08
URL: http://annieboner.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Tråkigt! Men vilket fint foto på dig!!!

2009-12-22 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback