Svinet i armen

För att då också lägga mig diskussionen om svininfluensavaccinet kan jag idag meddela att jag tagit det. 4 veckor för sent och bara tack vare praktiken så har jag hela grisasläktet i vänster arm. För jisses, sätt det inte i högerarmen om du är högerhänt! Så om jag nu blir lam, kom i håg att ni är i mitt hjärta, beter jag mig konstigt så är jag bara sådan-med eller utan vaccin. Börjar jag däremot gå förbi era fönster baklänges är det läge att slå en pling till farbror blå. Armen kändes redan direkt konstig, gör inte direkt ont, men den känns som precis när man kört ett hårt fyspass och vet att man kommer få träningsvärk. Bortdomnat på något vis.
Well. Så länge jag orkar skriva så är jag nöjd för nu ska det skrivas tenta. Efter att sen kl 7 varit på praktik finns det ingen vila inte. Här ska det skrivas tills fingertopparna ramlar av (alternativt vänsterarmen). Kaffet är på, blåsan tömd så nu är det bara att ge sig ut i sjukdomarnas värld.

Och just det. Det är ju fredag. Om nu någon skulle missat det.

Kommentarer
Postat av: Anna

"Börjar jag däremot gå förbi era fönster baklänges är det läge att slå en pling till farbror blå."



Väldigt bra sagt! Jag ska komma ihåg! Intervention också! ;)

2009-12-11 @ 18:53:22
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback