Veckan från helvetet

Veckan från helvetet är äntligen över. Sämsta veckan att bli sjuk på då kalendern var mer än full. Fint, jobbade med feber, slutade i urinvägsinfektion och den värsta förkylningen på evigheter. Rodde i alla fall ut veckan och unnar mig fredagskvällen hemma. Har ändå svårt att varva ner och slappna av. Mår dessutom fruktansvärt illa av penicillinet och är glad över att det är en kort och intensiv kur. Nån pillertriller kommer jag då inte bli.

Ännu en termin är över- 1,5 år kvar.

Roar mig med att radera sms och människor. Byter internetuppkoppling och pratar egentligen bort tiden i telefon.
Provar att lägga mig och läsa och se om det kan få still på mina myror. Förmodligen somnar jag så fort jag slappnar av. Det visar sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback