Fan, gå och duscha istället!

Förutom att jag gjorde en så grym köttfärssås att den nockade mig ur soffan så har dagen varit ganska lam. 
Borde skriva tenta, men har tankarna på annat håll. Stökigt hemma är det också, det irriterar mig. Eller som BlondinBella skulle sagt: "jag vill vara en affärskvinna som ändå håller det rent och fint hemma". Hoho. Lätt att säga när man är 18 och inte ens vet vad hushållssysslor är, för det gör ju polacken de betalar svart. Hon tror säkert de gillar det också.
Så, Sandra och Anna. Det är ert fel att jag nu sitter här och eldar upp mig för den stackars blonde jävulen istället för att få något gjort!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fiiilåt

2009-02-17 @ 20:59:54
URL: http://meandmylittleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback