Hjärtedagen över, i år igen.

Så, då var hjärtans dag över också. För i år. Jag lyckas 'aldrig' riktigt fira den där klyschiga dagen med någon karl. Igår fick jag dock fira den med skadade på SÖS hela dagen, med familjen på efteriddagen hos farmor och sen hos mina hjärtan, Sandra och hennes lilla Adam. Och som alltid när vi ses blir det frosseri-på hög nivå. Jag är fortfarande mätt!

Nu är jag vaken, kaffet är på, nyhetsmorgon i bakgrunden. Jag älskar söndagar. Visserligen ska jag stresskriva en tenta idag och hoppas hinna träna. Den där fikan hoppas jag att jag kan skjuta på tills i morgon..

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Hon skulle komma nästa helg ist. Hon hade blivit befodrad på jobbet osv. Det var lite synd, men det vi gjorde var iaf mysigt :)

2009-02-15 @ 18:15:35
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback