Utmanad

Jag har blivit utmanad av Thess

Regler:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta åtta sanningar om dig själv.
3. Utmana åtta personer.
4. Skriv ett meddelande till de åtta personerna så att de vet att de är utmanade.

Så här kommer mina "sanningar".

1. Jag är oftast mer klämkäck än jag egentligen är.
2. Jag pratar för mig själv när jag är hemma ensam.
3. Jag har sjukt svårt för att bli kär (det kanske inte är någon hemlighet?)
4. Jag är sjukt pedant när det gäller insidan på mina skåp.
5. Jag älskar snyftfilmer, mer är alltid bättre.
6. Jag är matmissbrukare.
7. Jag tycker det är lite läskigt att ringa okända människor (Vilket jag tvingas göra numer en massa)
8. Jag har så svårt för att kasta saker som det inte är fel på att det pirrar lite extra när schampoot äntligen är slut.

Jag utmanar Sandra, Anna, Fanny, Tezzan, Sulan, Jonny och Maja

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag ska bränna deras senase skriva & ge dig. Du kommer gilla det, jag lovar :)



Självklart antar jag utmaningen ;)



Puss

2009-02-11 @ 20:43:28
URL: http://annieboner.blogg.se/
Postat av: Sulan

jag sååå antar utmaningen, men jag har typ inga som helst att utmana, dem har ni redan haffat haha!

2009-02-12 @ 10:43:11
URL: http://aillinora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback