Vilodag

Idag förtjänar jag en dag i vila. Den här veckan kunde knäcka vem som helst. Inte nog med all känslomässig tömning och tårar (som bara det kunde knäcka vem som) så har det varit 2 hemtentor som skrivits och praktik hela veckan.
Ja, att jag skriver tentorna timmarna innan deadline är ju lite mitt eget fel då, men jag borde filma koncentrationen. Var ganska nöjd med resultatet till slut i alla fall.

Minutrarna efter att jag mailat tentan så åkte jag och mamma och storhandlade. Hon-gräsänkling över helgen och glassugen. Jag-gapande tomt kylskåp/skafferier/frys. Problemet min min käre mamma är att vi var TVÅ timmar på citygross. Det är det bara hon som lyckas med. Nu är det iaf fullt i skåpen igen och jag kan äta ett tag till med andra ord.

De delar av mitt liv som åker berg- och dalbana just nu lämnar jag åt mitt privatliv och mina närmaste så länge. Det gör lite för ont helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback