Årskrönikan, lite senare..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Svek mig själv i fråga om värderingar och principer.

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, jag bröt förmodligen samtliga redan på nyårsdagen. Så brukar det vara.

Vilka länder besökte du?
Inga, om man inte räknar skåne som ett annat land ;)

Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Semester, det hade jag ingen alls.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Många och inga, fina och sämre.

Vad var din största framgång 2008?
Klarade allt i skolan, orkade jobba och behålla lägenheten.

Största misstaget?
Att inte ha semester och inte lyssna på mig själv.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Aldrig.

Bästa köpet?
Min säng :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Spendera? Jisses. Jag är fattig student. Spenderade nog mest Kims pengar i mataffärer dock :)

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Allt underbart stöd från de finaste av vänner!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte. Det har nog bara varit mer rosa och svart än tidigare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Hållt i gång träningen efter sommaren och rest.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit.

Hur tillbringade du julen?
Jobbade hela dagen på kronan, sen julmiddag hemma hos familjen med Kim och mormor. Mysigt!

Blev du kär i år?
Ja, rejält.

Något du önskade dig men inte fick?
Förtroende. I övrigt fick jag de absolut bästa julklapparna.

Bästa böckerna du läste i år? 
Jag läser i princip bara kurslitteratur, men det får bli Stella och Sebastian som inspirerade mig till checklistorna med Fanny! :)

Favoritprogram på TV?
Greys anatomy och andra serier. Tittar dock inte lika mkt längre nu Fanny ;)

Största musikaliska upptäckten?
Nyförälskelse till Winnerbäck. 2008 vart det mycket svensk vispop.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008? 
Jag jobbade och efteråt mötte jag upp Kim, Fanny, Anna och Kalle på Dao Beach för massa mat och mys. Supertrevligt med alla mina favoriter!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att Anders inte hade dött, fler upplevelser, mer tid, mer sol.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som vanligt tror jag.

De bästa nya människorna du träffade?
Kalles kompisar kanske. Finns ett par guldkorn :)

Har du nyårslöften inför 2009?
Ja. De är även nerskrivna i fina boken. Gäller mest träning och relationer.

Vad hoppas du på inför 2009?
Att jag tänker lite mer på mig själv, både kropp och själ.


Kommentarer
Postat av: kim

du besökte ju Danmark

2009-01-03 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback