Babyboom

Jisses vilken märklig dag. Börja läsa en blogg, tipsar F. Visar sig att hon redan läst det. På ett märkligt sätt är det jag som kommer på att Lus ska få ett syskon. Världen är liten och märklig.

Får även ett mms i morse från Gurra med en nyfödd liten tös. Åhh vilken sötnos. Så man blir tårögd! Lite synd att det inte var min dock ;)

Jag får väl nöja mig med min lite mindre bebis, haha.
Fint att även dubbelhakan fick plats!


Ikväll trotsar jag förkylning och ond arm och drar iväg på träning. Behöver rensa tankar och få utlopp för lite kreativitet.
De där förändringarna som jag så naivt hoppas på kommer aldrig. När ska jag inse det?

Kommentarer
Postat av: fanny

när tiden är inne, kära du.



träna för mig oxå! =)

2009-01-27 @ 16:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback