Dataskärn på väg till dataskärmskyrkogården..

Jag har en döende dataskärm. En sådan där, lite överviktig sak med för många år på nacken. Min älskade skärm har nämligen levt ett cirka 10-årigt liv (dock inte alla år i min ägo). Nu håller den på att pusta och frusta ut sina sista andetag. Jag är mest orolig då jag misstänker att skiten snart ska ta eld. Emellanåt stängs den av, blinkar, gnyr och knastrar oroväckande. Går att återuppliva den en stund med att dra ut navelsträngen, men.. Vi kan säga så här.. Jag är i  ganska desperat behov att en ny skärn. Så. Någon som råkar ha en över?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ger dig en :) PUSS

2009-01-10 @ 06:54:08
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback