Go'kväller!

Har trotsat förkylning och ond arm och varit och tränat. Det gick bra och den här gången satt koreografin också och jag var inte längre ett hot mot de övriga 'stepparna' i salen då jag snubblade runt brädan. Rosa i ansiktet klämde jag en laxsoppa då jag var nära svält där ett tag. Nyduschad och med fyrkantiga ögon efter att ha läst alldelles för många bloggar idag funderar jag på vad jag ska göra härnäst. Skjutit på dygnet har jag också, men i morrn måste det ställas tillbaka. Kväll i morgon på praktiken, sen är det upp kl 5 som gäller.

Såg nyss på nyheterna att en kvinna blivit påkörd av ett tåg vid älvsjö station idag. Pratandes i telefon medan hon gick omkring på spåret utan att märka att ett tåg kom. Då får man fan skylla sig själv. Synd är de om de som blev försenade dit dem skulle istället. Det finns för mycket dumskallar i världen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va duktig du är som tränar!!!! Pratade hon i telefon och hörde inte tåget????

2009-01-28 @ 00:36:33
URL: http://meandmylittleboy.blogg.se/
Postat av: Anna

Såg såna här taggade kort på dig på Facebook från SÖS och fan va kul det ser ut! Önskar dig verkligen super-lycka-till! Det verkar superroligt... Massa kramar

2009-01-30 @ 03:46:42
URL: http://annieboner.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig Fredag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Var också med i foto utmaningen.

2009-01-30 @ 04:00:03
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback