Nära-döden-upplevelser

Idag hade jag två nära-döden-upplevelser. Att låna bil från min familj är spänning bara det men dagen i ära så upptäcker jag på motorvägen att det inte finns någon spolarvätska. Så med nästan helt igentäckt ruta lyckades jag iaf ta mig fram till Rotebro för Mys med Anna J, två lovely kids och taccos. Hemresan vart snäppet värre, då det dessutom var mörkt och rutan nu blivit svart. Att en härlig idiot kör ut från sin fickparkering utan att blinka eller förvarna och snöhalka höll på att sluta med en rejäl kyss, lyckligtvis inte. Mätt och tillfreds har jag pluggat barnmedicin och kikat runt i bloggvärlden.
Det verkar inte bättre än att det har blivit vardag igen- ja, pluggvardag då. Så nu tar jag med mig barnmedicinen (ja boken då förståss, sippra barnmedicin får bli vid ett annat tillfälle) och läser lite. Natti underbaringar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Korten kom tydligen inte med i detta inlägg...... XX

2009-01-09 @ 00:44:18
URL: http://annieboner.blogg.se/
Postat av: Anna

BTW: Det ÄR scary att köra på kvällen.

2009-01-09 @ 06:48:04
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback