Sandra fyllde tant med choklad i mängder..

I fredags fyllde fina flickan Sandra Tant (25 år med andra ord). Mys med dricka och en jäklars massa chokladfondue.

Suga lite snopp hann hon också ;)


Det är skrämmande beroendeframkallande det där!


Therese och Therese.
Av 6 brudar heter 3 Therese. Vi kan konstatera att föräldrar vars barn föddes 84 och 85 hade sjukt dålig fantasi!

Tredje Therese och Therese


Lina som förhoppningsvis inte gråter, utan bara petar öga.

Och så jag då. På vägen dit.

Efter allt mys hemma hos Sandra drog några iväg till Stureplan. Jag och Rydén tackade för oss och tog en bira på tu man hand i Sumpan innan det begav sig hem. Sedan kunde man misstänka att jag åkt hellikopter hem, men det var visst bara taxi ;)

Kommentarer
Postat av: Thess

Ja therese är ett vackert namn:P Kanske de hade dålig fantasi redan 83?



Kram älskling saknar dig sååå!

2009-01-19 @ 08:14:43
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Din kappa är jätte fin, så jag undrar vart du köpt den:)?

2009-01-19 @ 20:30:58
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback