Träning + vägning

Idag kom iaf träningen igång och nyårslöftet är på god väg. En vecka sent, men iaf. Klockan 11 på förmiddagen hoppade vi runt i gympasalen och svettades. Skönt och riktigt roligt, men misstänker att min förlatade kropp kommer lida en aningens i morgon. Köpte en våg idag också för brorsans farfars julklappspengar. Så om jag inte svarar i mobben i fortsättningen så vet ni var jag är- På vågen. För ja. Jag blir lätt fixerad, det är livsfarligt det där. Men det kanske går bättre nu, flera år senare, det märker vi.

Nu är klockan 18 och det var inte riktigt så jag hade tänkt det, jag skulle ju ha pluggat hela dagen. Istället vart det 1½ timmes promenad med mamma och hundarna efter träningen och sen fika. Nu är det iaf dags. Fast först måste jag nog väga mig  på min nya våg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback