Sista semesterdagen

Man vet att det är dags för jobb igen när naglarna filas ner till hälften, man låter allt vad telefoner vara och sitter på balkongen och läser i solen. Jag njuter av sista dagen innan ett par veckors jobb igen, ett par veckor som jag ser fram emot. Framförallt njuter jag av den där ensamheten som jag blivit så beroende av. Det har varit intensiva veckor med lite ensamtid och den här veckan har jag hunnit få vara med bara mig lite mer. veckan som kommer blir det fullt ös. Avslutar jobbet i morgon med att köra lastbil full med flytt. I morgon flyttar äntligen K in i sin nya lägenhet. Äntligen.

Är så kluven inför min 25-årsdag och vet inte hur jag ska göra. Ska jag ens fira den överhuvudtaget? På traditionellt sätt lockar inte. Egentligen vill jag bara åka bort. Egentligen vet jag nog fan inte vad jag vill längre.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet vad jag tycker om din födelsedag... <3

2009-06-21 @ 21:47:37
URL: http://annieboner.blogg.se/
Postat av: Anna

Du vet vad jag tycker om din födelsedag... <3

2009-06-21 @ 21:47:53
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback