Dötid i semestertider

Sådärja. Då var man hemma igen. Regnet slutar visst aldrig att falla ner på mig och det är mörkt även på dagarna. Jag har ledigt ännu en vecka innan det är dags att återgå till jobbet. I år har jag ju unnat mig lite semester, men sitter här nu och känner mig bara stressad. Att gå från att ha en massa att göra och känna sig stressad till att inte ha något alls att göra och känna sig stressad över det också. Kanske något annat som gör mig orolig kan man ju kanske tro, men jag kan inte för mitt liv förstå människor som inte vill ha en vardag. Som inte vill jobba, studera, ha intressen eller pengar. Eller pengar vill väl alla ha, men de som vill ha andras utan att vilja förtjäna dom. Vad fasen gör man med all tid? Jag klättrar redan på väggarna och jaa, det är ju en vecka kvar. Och utan pengar är det inte så roligt helt enkelt. I alla fall inte i regnet. Skulle solen skina, 25 grader och stranden varje dag lär jag ändra mig och bli parasit på heltid. Javisst.

Kommentarer
Postat av: Thess

Åhh vad jag saknar dej nu! Du bara MÅSTE komma hit i sommar minst en gång till! Å du, berätta i förväg när du kommer! Kanske vi kan bada i Testen å tänka tillbaka på gamla tider...? Grannen (Stor-Tobbe, du minns) har bilder från den tiden hemma...asskoj att titta på!

2009-06-16 @ 22:31:40
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Märks att både du och jag är inne i en blogg-torka nu ;)

2009-06-17 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback