Andas inte tandkräm

Glömde ju meddela min nu lite kortare resa. Fasligt rymmande på mig. Den här gången blir det över östersjön med fyllebåt ett dygn. Skaka rumpa, dricka drink, snacka skit. Lovely.

I övrigt borde jag sova. Seminarium i morgon bitti som jag inte är så bra förberedd på.Sen kommer Anna med karl och fikar, sen häng med Fanny och sen båt. Inte så mycket utrymme för att vara trött.

Nu är jag mest irriterad över att jag drack kaffe för sent (kom en sen fikagäst som i sig var mysig) och att jag lyckades andas in en stor tandkrämsklump i luftstrupen som höll på att kväva mig. Ju mer man harklar sig, ju mer löddrar det och täpper till. Tvivlade där ett tag på om jag skulle överleva. Nu har jag halsbränna deluxe. Och inte fan är jag trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback