Gnäll som undanflykt

Här skrivs det hemtenta för fullt. Eller, nu ljuger jag.. Precis avverkat en fika i och för sig.
Helgen blir till att jobba, så som nästa. Skönt att få in lite timmar (OB-timmar) då lönespecen den här månaden visade på 0, noll, NOLL. Kronor. Den senaste uppdateringen på snoret är detsamma. Jag är fortfarande jäkligt förkyld, men inte så dålig. Irriterande, kan man åtminstone inte få vara riktigt sjuk ett par dar så att gnälla känns mer ok? Så att det kan gå över istället för att vara halvdant i en hel evighet. Vill träna, men kan inte det nu. Ska se till att bli frisk över helgen, ta det lugnt i övrigt förutom mina 19 timmar jobb. Tänk att jag hellre gnäller i bloggen än skriver på hemtentan. Hum. Undanflykter. Men nu måste den bli klar, så later babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback