Tillbaka i Svedala

Tillbaka i Svedala med något mer färg på snoken, 3 kilo tyngre och med trasig lever. Inte fantastiskt väder, men soldagarna har firats med äkta svennemetod: pressa tills du bränner dig, klaga sedan på att det gör ont.
Efter att ha överlevt kvällens "ånej jag är hemma i vardag igen-deppet" så känns det idag ganska skönt att vara hemma.
Solen skiner och alla söta kommentarer värmer de också.

Bilder kommer senare, det har tagit en hel massa. Dock måste jag bege mig ut och promma ett par mil, de 3 kilorna ska bort lika fort som de kom. Later sweethearts!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Härligt med semester, vart hamnade ni? Jag åker ju på Söndag weee :))

2009-03-18 @ 21:32:00
URL: http://tezzanry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback