Änglar och demoner-premiären



Ikväll var premiären av Änglar och demoner och självklart var jag där med min partner in crime.
I 3 år har vi väntat på den här premiären och nu var vi fan nervösa. Den här boken är inte riktigt lika bra som
Da vinci-koden och uppföljare som film, är ju alltid en uppföljare. Men icke. Lyriska, pirriga och lyckliga klämde vi oss ut ur biosalongen. Det var tvunget att klämma ner en kall öl efteråt för att smälta intrycken men framförallt drömma oss till Rom. Är så sugen på att åka dit nu, mer än någonsin. Historia, religion, mäktighet/pampighet, kunskap.
En historiakurs på universitetet lockar också. Kanske något till nästan sommar att bita i.

Dessutom fick vi oss varsinna 2 biljetter till förhandsvisning till Sandra Bullocks nya film. Gratis är gott, och då kan jag till och med tänka mig att ägna tid åt ytliga komedier på bio..

Kommentarer
Postat av: Thess

Åh den filmen ska jag å Tomas gå på nästa vecka!

Jag e så spänd inför den filmen, älskade boken! Men som alltid så blir man ju deprimerad när man ser filmen,har alltid höga förhoppningar.



Ja, Rom har jag varit till, men bara i fyra dagar. Rom är ett place som man ska stanna lite längre i, man hinner inte se hälften på fyra dagar. Men vi såg i alla falla Colloseum, påven, Vatikanstaten åen massa annat sevärt. kan verkligen rekommendera Rom!



Jag ska dit en gång till sen...

2009-05-14 @ 08:00:07
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Älskade du! Det är du som är vacker, vackrast av dem alla. Let´s go to Rom my dear? Jag åker gärna en weekend i typ Augusti även fast det inte kommer vara tillräckligt är det ju alltid något.

2009-05-14 @ 12:49:10
URL: http://meandmylittleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback