Återkommer med blomsterblogg

Ja, jag vet att det varit lite glest här. Mycket att göra och tyngden på mina axlar börjar göra sig påmind. Där emellan funderar jag på vad fan jag håller på med. Men det är en annan historia.

Helgen hann med planterande på balkongen iaf. Det är lite min vårpassion. Som den unga tant jag är. Men det är inte riktigt vår annars. Framförallt inte sommar.

Underbara taklökar

Ja, jag tvingar er se mer. Här kommer det..

Vackert. Det tar inte slut här. Nejdå.

Lavendel. Hela balkongen luktar underbart.

Ja okejdå. Nu är det slut. Men kanske återkommer när de växt till sig också. Här är det ju nyplanterat.
Kanske ska starta en blomsterblogg istället. Hell no.

Kommentarer
Postat av: Sulan

Gud vilka fina blommor =) Jag vill också ha!!

2009-05-20 @ 10:00:09
URL: http://aillinora.blogg.se/
Postat av: Halvsvensk

fina.

2009-05-21 @ 17:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback