Farsdag och allt- egentligen bara söndag.

Farsdag och allt. Svårt för det här med kommersiella dagar. Ska man inte 'fira' varje dag? Visa att man älskar folk varje dag? För att späda på klyschan så skickade jag ett mess idag. Fick även svar. Det är fint. Tror det är första gången på 25 år, vad jag minns iaf. Var en bra morgon och fick för mig att ta det lilla steget framåt.

Spenderat dagen med karamellen Sussi. Pluggat medicinska sjukdomar, druckit en helvetes massa kaffe och ätit sushi. Så borde det vara varje söndag, fast kanske minus sjukdomsplugget kanske. Middag och familjemys i kanske den mest hysteriska familjen som finns. Men jag gillar det. Lite mer hysteri till folket!
Nu borde jag nannat kudden redan men fastnade vid en massa annat. Onödiga saker såklart. Sådana som att erbjuda ut min bokhylla med alla dess delar att köpa... Någon?

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback