Kanske typ sådär värsta långa veckan

Har kanske den längsta veckan. Säkert den längsta i hela världen. En vecka som det känns som om den aldrig ska ta slut eller något. Det gör den ju såklart. Men två-veckor-i-en-vecka är sur.
Från och med i morgon är Bromma Geriatriken där jag kommer spendera dagarna eller kvällarna. 5 veckor praktik, sen jullov. Lov, alltså jag måste verkligen förtydliga det, LOV. Lite för bra för att vara sant kanske. Det blir i och för sig en massa tid på kronan, men trots det. Jullov. Ljuva ord.

Magen är pirrig. Det kan vara något stort på gång men det är så hiskligt hemligt att ni får rynka näsan av nyfikenhet. I alla fall för ett tag till...

                      
Very old pic. Titta där är halsen, den var det ett tag sen man skådade. Skönt att se att den finns i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Men en grym lördag i denna hetsvecka blir kanske inte fel ;)

2009-11-16 @ 22:14:51
Postat av: Anna

Mitt gamla plejs! Alltså.. En snygging, med en skinkmacka i mitt gamla plejs ;)

2009-11-17 @ 00:31:44
URL: http://annieboner.blogg.se/
Postat av: Thess

Fan va nyfiken jag blev då! Vad händer vad händer? Bröllop? Barn? Bostadsflytt? Nåt som inte börjar på B? Love U

2009-11-21 @ 14:06:43
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback