Veckoplaneringen

Wiii, vad alla blev nyfikna efter förra inlägget. Det är ju halva nöjet :)

Första veckan på praktiken är avklarad. Ska göra kväll ikväll så laddar för att snart kila över. Känner mig så bortskämd som bara behöver tassa runt hörnet för att vara framme, men det förtjänar jag verkligen. Tunnelbana får mig fan att bryta ihop snart. Så jävla bortkastad tid! Jag bor hellre mindre och mindre lyxigt för att slippa sitta på den där blå ormen hela dagarna.

Veckan kommer bestå av praktik och praktik. I helgen ska jag vara hundvakt vilket jag kanske inte hoppas ihjäl mig av lycka av. Med min underbara lycka kommer det spöregna och de två stora yrvädrena kommer sanda ner världen ytterligare. Med andra ord kommer jag hålla mig i västerort men välkomnar gärna sällskap. Hur söta odjuren än är så snackar de inte så värst mycket. Inte dricker de kaffe eller vin heller. Sällskapa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback