Fredagsmys vs bajs

Fredagskväll som borde vara fredagsmys har bytts ut mot att få öronen att blöda av äran i dag ämnet; BAJS. Icke-bajs, bajs, förstoppning, diarré utan hejd. Jag som tål det mesta satte nästan munken i halsen. Ja bullen då, allt annat är att drömma om ;) Sällskapet var min käre farmor och mormor. Läskig kombination det där. Det upprepande kacklet hade inga gränser. Efter 1½ timme tackade jag för mig och åkte hem i regnet. Och om någon nu undrar varför jag är med mina gamla och lyssnar på bajs- och sjukdomssnack i stället för att vifta min lurviga så är det snällt för att jag ställt in mina utgångar för att jobba 20 timmar i helgen. Med andra ord är redan helgen förstörd och jag kan mildra mitt konstanta dåliga samvete och roa tanterna. Båda i en smäll, smart.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker mig ha sett denna bild en gång förut i din blogg ;) Puss älsk

2009-09-04 @ 22:54:43
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback