Riiiiga

Nu när Amsterdamresan verkar rinna ut i sanden så kändes det dags för att göra något annat i alla fall. Vardagen är alldelles för grå just nu. Så idag efter föreläsningen så snackade vi brudar ihop oss om att kryssning just nu vore grymt. Så jag och underbara Sussie tog bilen hem till Tessan på övertalningsuppdrag. Med glass, grädde, chokladsås och mängder med kaffe till lunch lyckades vi övertala henne! Så på onsdag kväll åker jag, Tessan, Sussie och Lisa till Riga på 40-timmarskryssning. Kommer bli så sjukt roligt! Billigt, sprit, tjatter och tjejmys, kan det bli bättre? Kommer tillbaka fredag morgon för att sen ha hela helgen kvar. Hur skönt som helst! Nu måste jag dock skriva lite, vore ju fint att ha skrivit, iaf nästan, klart hemtentan i organisation och ledarskap innan vi åker.
Ja, då vet jag vad jag ska göra då, och helt plötsligt känns det lite lättare :)


Kommentarer
Postat av: Halv svensken

va då rinna ut i sanden!?. jag jobbade ju till söndagen you know that..... du får komma nu i sep då det fortfarande är sommar.. jag är hemma från 20:e sep...bara att komma...



2009-09-11 @ 13:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback