Snittad läpp

I stressen av att som vanligt kanske inte gjort det bästa av dagen så skulle jag så fint ansa lite i busken där nere. Och vad gör jag? Jo jag nästan skär av halva läppen. Och som alla vet så cirkulerar det en hel del blod där nere i härligheten. Jisses. Snyggt att bli stympad nu också. Packar här emellan spel, tenta och kniv-konsten på läpparna. Varför är det alltid så, att man står där och ska packa och inser att man inte har något att ta med. Man har inga kläder. Fast det trängs i mina 8 garderober varav 6 innehåller kläder och skor. Sjukt det där. Men likt förbannat så trycker stressen på. Hm. Avskyr att ha glömt något. Nu låter det ju som jag dessutom skulle vara borta i evigheter och inte de 40 timmar som det faktiskt är :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha men hjärtat! Akta läppen och ha en underbar trip!!!!

2009-09-09 @ 09:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback