Dag 5

Dag 5 – Vad är kärlek.

Kärlek i mina ögon är inte någon du behöver. Det är någon som förgyller ditt liv. Ger det ett extra glitter.
Det är någon som ser DIG, roar dig, bryr sig om dig, lämnar dig i fred när du behöver det men kramar dig när det är just det du behöver. Någon du vill ge allt, någon du unnar allt och som unnar dig det.
Kärlek är någon du vill ringa så fort det händer något roligt, eller sorgligt.
Kärlek är någon som inte vill att du ska offra något för dennes skull utan vill att du ska förverkliga dig själv.
Som står bakom dig i allt. Även någon som vågar hugga mot i diskussioner. Någon som stannar kvar trots konflikter. Någon du vet älskar dig även i hat. Någon som stannar. 

 

Avslutat första kvällen efter juljobbet med mina bönor hemma hos mig.
Stökat av mail, kontakter och andra måsten. Till det salsa och rödvin.
Nu är det sängen snart för att gå upp igen 5.15. Kom genast ihåg varför jag aldrig sov tillräckligt förr.

Kommentarer
Postat av: Thess

Då är det verkligen kärlek mellan oss ;) Älskar dig vännen. Hoppas vi kan ses snart igen. God jul på dig å hoppas nästa år blir det bästa hittills!



Love!

2010-12-21 @ 11:32:21
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback