Dag 7

Dag 7 – Min bästa vän.



Älskade Fanny. Tror fanimig att det var kärlek vid första ögonkastet.
Lojal, engagerad, inspirerande, rolig, snäll och den finaste vän jag kan ha.
Gran Canaria, Kreta, Barcelona och Tyskland.
De galnaste dagarna och kvällarna har jag haft med dig,
men samtidigt många myskvällar och galet många timmar i luren.
Med dig kan jag vara tyst, kikna av skratt eller gråta mot din axel.
Olika men lika. DU finns alltid där.


Boner. Vännen med det största hjärtat. Systern jag inte hade när jag växte upp.
Fantastisk humor, min humor! Du finns alltid där med stora famnen, kaffet upphällt
eller ölen på kylning. Med dig gjorde jag min första festival, med dig dreggar jag runt på
rockhaken. Vi är som natt och dag, men har växt ihop och komlpeterar varandra.
Helan och halvan, men utan dig är jag halv.


Min nygamla vän. Den starkaste och klokaste bönan jag känner.
Du har förmågan att ibland se rakt in i min själ och för dig kan jag aldrig hålla fasad.
Stört rolig, snygg och lojal. Är så glad över att du har kommit in i mitt liv igen!
Med dig har man aldrig tråkigt utan istället fantastiska diskussioner.
Frisk ska du bli, för vi ska bli gamla ihop! Sådetså!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback