Datahaveri och bokbyte?

En vecka med studiebesök och kraschad dator. Raderad hårddisk, allt borta. Det mesta utan backup. Alla bilder, all musik, all film och alla tentor. Jao. Bra att vara efterklok i det här läget. Nu blir det backup, jävlar i mig. Jag lärde mig den hårda vägen. Och vill ni skänka tillbaka elektroniska gobitar till mig är jag lyckligare.

Nu har jag då kommit på en fantastisk idé. Att läsa pocket är det bästa, att ha dom kvar mindre kul. Sällan så läser jag om böcker och förutom några få så finner jag inget i att ha dom kvar heller. Dock vill man ju slippa köpa en massa böcker när ekonomin tryter. Så nu till mitt förslag. Bokbytardag? Som klädbyte fast med böcker?

Klassas man in som nörd snart? Då är målet nått :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback