Träningsdags!

Annas fel att jag nu suttit som klistrad framför skärmen och gråtit hysteriskt i närmare två timmar. Och nej, det är inte för att hon slagit mig på käften; varken fysiskt eller verbalt, utan för att hon prackat på mig snyftfilmernas snyftfilm. Kanske inte den värsta men den hamnar på topplistan.
Nu blir det bodypump om en liten stund. Dock har jag redan lyckats få träningsvärk av bowlandet igår, haha. DET om något är tecknet på att mina muskler behöver väckas upp ur deras dvala. Motiverad och sporrad. Och lättare när man får ha en egen draghjälp sen ;) Träningssällskap är precis den morot jag saknat många gånger! Nu jäklar ska mina muskler tillbaka dit dom hör hemma! :D Trevlig helg på er mina hjärtan (och er andra också då :P).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback