Försummad blogg..

Försummad blogg är en dålig blogg. Motivationen har lyst med sin frånvaro och dagarna har spenderats på kronan. Nytt år och nya tag, den gamla klyschan. Vet inte om jag tycker det nya året har börjat så vidare bra, men det kanske kommer... Nyårslöften struntade jag definitivt i detta år. Kanske bry mig lite mer om mig själv vore ett bra löfte i och för sig..
Igår kom mina fina flickor över och fikade efter jobbet, supermysigt! Och idag efter jobbet ska jag hem till Anna på middag och mys. Sen är det snart helg och då blir det vin, och åter vin. Och mys. Skippar dock karlarna, det har jag fått nog av på sistone. Om man skulle ta och jobba vidare då kanske för det här inlägget verkar ju om möjligt bara bli tråkigare och tråkigare...

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Men det GÖÖÖÖÖR ju ingenting att den blir försummad ibland. Du och jag är humör-människor och därav blir handlingarna därefter ;)



Älskar dig och tack för en mysig kväll! Morsan hälsar att det var jättemys o träffa dig igen.

2010-01-07 @ 00:03:56
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback