Helgresumé!

Helgen drog förbi i ett hiskligt tempo. Kanske för att jag inte heller satt still många minuter. Var hundvakt till familjens stora lurviga monster hela helgen vilket i sig är en historia. Den lite oroliga vovven väcker nämligen den ännu mera lättväckte Viktoria och så håller vi på. Hur som. Fredagen bjöd på inflyttningsfest hos Anna. Jag vågade inte riskera att bli bakis så jag tog bilen dit. Bra beslut. Lördagen tentades det för att sedan bara åka hem, rasta ovannämda yrväder, på med nytt fejs och möta upp Candrah för att slå klackarna i taket hela natten. Min numera varannan-helgsambo sussade över och vi bakismös söndagsdagen.. Hon drog hem en sväng och kom sedan tillbaka och vi såg Snabba Cash på bio... Myshelg!
Idag var det dock tid för att släpa sig tillbaka till gymmet. Shape på schemat och det kändes grymt efteråt.
I morgon börjar psykplaceringen och sen är det fullt upp veckorna framöver!

<3 finaste, galnaste, vettigaste <3


Resten av de hysteriska korten bjuds det på fejjan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback