Min nya drog

Har varit och provtränat nu i 10 dagar och är fast. Det är det enda som just nu ger mig endorfin-kickar. Idag har varit en ganska bra dag trots allt. Kände mig mycket piggare och kunde hålla koncentrationen uppe.
Ikväll körde jag ett så sjukt box-pass. Tränade mot gym-killen och instruktören fick oss alla känna det som om vi vore i millitären. Var helt sjukt och magen var på väg att vända sig ut och in flertalet gånger men jäklar vad kul det var! Både jag och Gym-killen skakade värre än alkisen på bussen på väg hem. Jag verkar ju ha gjort någorlunda intryck för vips så bokade vi in nästa torsdag igen tillsammans. Och nu behöver han inte smöra längre, jag är redan fast.. Så oerhört peppande att få träna med motstånd och någon som får mig att ge allt! Det borde dock ingå matning senare, för att lyfta besticken var lite för tungt ikväll!
Nu, sova. I morgon korvstoppning, läsa in 2 veckor på en dag! Lördag tentas det jävlarimig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback