Dag 18

Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Favoritfördelsedag.. Hm.. Jag fyller ju trots allt år mitt under den svenska industrisemestern så det där med att fira födelsedag enligt svensk standard har alltid gått lite sisådär. Mestadels som yngre firades den på semestern, där vi råkade befinna oss. Prinsesstårta är en stor favorit. Nu som äldre firar jag inte med familj längre då jag alltid jobbar och de alltid har semester då. Med ett undantag, förrförra året som jag tror jag utser som den bästa födelsedagen. Befann mig i dalarna, vid vårt fantastiska hus (eller tomt). Familjen + brorsans fina tjej. Tess, Tomas och LillFreja kom upp till dalarna för att fira mig vilket var fantastiskt kul! Som extra överaskning kom syskontrion Eva, Abbe och Olle med LillFred för att grilla medan jag fortfarande så förvånad står och glor.. Det hela slutade i en ganska blöt tillställning, i dubbel bemärkelse, men var fantastiskt kul!

Hum... Börjar inte den här utmaningen bli lite tradig eller är det jag som alltid tröttnar innan det är klart?

Kommentarer
Postat av: Thess

Ja du sötis! Det var en trevlig sommardag! Längtar till din nästa fössledag! Å måste bara säga att jag verkligen håller med dej i ditt förra inlägg. Gnäll inte för faen! Ut å skotta själv då. Vi som bor i ingentinget får vackert skotta själva eller stanna hemma för inse, de plogar de "viktigaste" vägarna först, å hör å häpna så kommer inte vägen mellan solvalla å knutby till de viktigaste. Tror att de plogade vår väg klockan nio på kvällen fast det hade stormat sen tiiiiidig morgon... Å sluta inte med inläggen, alltid kul att läsa ;) KRAMAR I MASSOR Å TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG SYSTER!

2011-02-14 @ 15:23:11
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja man undrar ju hur många utmaningar man kan komma på till en simpel blogg ;)

2011-02-15 @ 10:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback