Dag 15

Dag 15 – Mina drömmar.

"This world is just a illusion"

Jag drömmer om:

  • En karriär (gärna genom eget företag).
  • Att utvecklas.
  • Att få arbeta volentärt i ett utvecklingsland, gärna med utsatta kvinnor, hiv.
  • Se flera delar utav världen, allt från storstäder till exotiskt.
  • Att få ha kvar alla underbara människor i mitt liv, för alltid.
  • Att träffa någon som jag vill bilda familj med och i mån av tid också göra det.
  • Inreda ett drömboende.
  • Att kunna leva här och nu.

Hade en helt underbar fredag igår.
Mötte Candrah efter jobbet och vi bestämde oss för att skippa den tidigare planerade bion för att istället verkligen umgås. Långmiddag, 3 öl och ett jäkla pladder och mys för att sedan åka hem till mig för mer mys och sex and the city. Välförtjänta sömntimmar och mår idag som en prinsessa.
Nu blir det mer plugg. Jävla dator och krascha. Gör om, gör rätt!


Kommentarer
Postat av: fanny

Allt det där kan du få!! <3

2011-01-15 @ 17:18:10
URL: http://bridgetjonesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback