Ett jäkla promenerande!

Den senaste tiden har det varit ett jäkla promenerande men sista veckan har nog toppat statistiken! Åkte in till Alvik för att fika med Anna och Teresa som redan satt där och var söta. Efter en smarrig och varm latte promenerade jag och Anna mot Bromma blocks där jag lämnade henne och promenerade ända hem.

När jag kom hem lagade jag den grymmaste maten på länge (och den äckligaste pizzasalladen ever). Lax med pesto och Philadelphiaost, citron och tomat med broccoli och brysselkål med en smörklick! Till himlen och vände. Sa jag att uppsatsen blev klar också? Och att det ska bli mys att jobba i morgon! ( Inte det minsta ironisk faktiskt). Det har varit grymma lediga dagar!


Kommentarer
Postat av: Any

Grymma tjejen! Älskar dig!

2011-11-16 @ 23:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback