Flyttastankar

Går i extrema flyttastankar just nu och det är den ända som surrar mellan tinningarna. Packa, kasta, spara, ordna, städa, fixa. Jag har mentalt redan flyttat utan att ens sett lägenheten i verkligheten. Helt insnöad på Årsta så det är dit nästa tåg går. På måndag är det visning i lägenheten jag redan är kär i och nästan flyttat in i. Att jag sedan måste rodda i försäljning av min nuvarande lya ligger ute i perforin. (Men fy fan va jobbigt). Problem nummer 1 är egentligen att få lånet. Lagom tajming hörde jag på nyheterna igår att bankarna blivit ännu hårdare nu efter den ekonomiska krisen i Europa. Tack Europa. Jag ska ju flytta. NU NU NU!

Kommentarer
Postat av: Anypany

Jag hjälper dig att slänga saker.

Jag kommer vara hänsynslös i slängandet. Du måste då inte bli arg på mig för att jag hjälper dig med ditt hamstrande. Jag försöker HJÄLPA DIG att sortera saker du inte behöver. (sen kanske du kan skänka saker till mig också. Puss :-)

2011-10-13 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback